Select Language عاشقانه جدید زاهد
کلبه محبت

هميشــــــه بهتـــرين ها براي مـــن است

اگر تـو براي من نيستي

پس لابد بهتـــرين نبـــودی

شــــــك نكـــــن ...!

.

.

.

چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی!
چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !
چه ابلهانه! با تو خوش بودم !
چه كودكانه ! همه چیزم شدی ! چه زود !
به خاطره یك كلمه مرا ترك كردی !
چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم !
چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
چه بیرحمانه! من سوختم

 

.

.

.

مرا ترک گفت...

به درد هایم تنها به او می اندیشم که...

پیمانش را شکست اه خدا او را بخاطر....

این کارش مجازات نکن!!!!

.

.

.

یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایم را دَم ِ در بگذارم

تــا رفتگـــر ببــــرد ! بیچــاره او...

ما بقــی را هم نقــدا” بــا خود بــه گور می بـــرم

ما بقــی همــان ” آرزوی بــا تــو بودن ” است

نتــرس جانم

حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم....

.

.

.

هــــــــی تــــــــــــو !

از اینکه امروز مورد توجه هستی خوشحال نباش

تیتر اول روزنامه امروز

کاغذ باطله فرداست…

دوستان منتظرنظرات خوبتون هستم...


این نظر توسط محمد در تاریخ 1391/8/17/3 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

وب جالبی داری زاهدجان، منم سراوانی هستم و هم استانی ات، خوشحال میشم که به وبم سر بزنی. ممنون
ضمنا آهنگ خوبی گذاشتی از کومار سانو.
Tum Karo Vada


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام